inf71
Autor: Vid Majić, 11. 9. 2012.
Pitanja i zadatci:
1. Kojom ključnom riječi završava WHILE petlja?
2. Kakav mora biti uvjet uz WHILE naredbu da bi se petlja
počela rješavati?
3. Koja DO petlja je jednaka WHILE-WEND petlji?
4. Koje DO petlje izvršavaju naredbe dok je uvijet istinit?
5. Koje DO petlje izvršavaju naredbe dok je uvijet lažan?
6. Kojom naredbom ćemo nacrtati pravokutnik žute boje s
nasuprotnim vrhovima u točkama (50,100) i (100,50)?
7. Nacrtati pravokutnik kome je jedan vrh u točki (100,60)
duljina mu je 200, a širina 100. Rub pravokutnika je
zelene boje, a ispunjen je crvenom bojom.
8. Nacrtati kvadrat kome je jedan vrh u točki (50,50),
stranica mu je duljine "a" i obojan je bojom "boja".
9. Nacrtaj zelenu kružnicu sa središtem u točki (200,200)
i polumjerom 100.
10.Napiši naredbu kojom postavljamo kornjaču u točku
čije su koordinate zadane ulaznom listom.
11.Napiši naredbu koja nam vraća trenutni kut kornjače.
12.Napiši naredbu kojom kornjaču okrećemo u smjeru
točke s koordinatama (-50,100).
13.Napiši naredbu koja vraća udaljenost između trenutnog
položaja kornjače i točke s koordinatama (200,100).
14.Kako se zove procedura koja unutar sebe ima poziv
te iste procedure?
15.Napiši naredbu koja crta pravilan mnogokut s N vrhova
duljine stranice "A".
16.Napiši naredbu kojom ispunimo mnogokut bojom, ako
se kornjača nalazi unutar mnogokuta i ima spušteno
pero.
17.Napiši naredbu kojom zadajemo novi grafički prozor.
18.Promijeni svojstvo SIZE grafičkog prozora u [200,200].
19.Promijeni svojstvo POSITION grafičkog prozora u
[20 80].
20.Promijeni svojstvo SIZE Prozora naredbi u [100 300].
21.Promijeni svojstvo POSITION Prozora naredbi u
[120 80].
odginf71
1. WHILE petlja završava s ključnom riječi WEND.
2. Da bi se petlja počela izvršavati uz WHILE naredbu
uvjet mora biti istinit.
3. Petlja DO koja je jednaka WHILE-WEND petlji je
DO WHILE-LOOP.
4. Petlje DO koje izvršavaju naredbe dok je uvjet istinit su:
DO WHILE-LOOP i DO-LOOP WHILE.
5. Petlje DO koje izvršavaju naredbe dok je uvjet lažan su:
DO UNTIL-LOOP i DO-LOOP UNTIL.
6. SCREEN 12
LINE (50,100)-(100,50),14,B
7. SCREEN 12
LINE (100,60)-(300,160),2,B
PAINT (200,100),4,2
8. SCREEN 12
INPUT a
INPUT boja
LINE (50,50)-(50+a,50+a),boja,BF
9. SCREEN 12
CIRCLE (200,200),100,2
10.Naredba kojom postavljamo kornjaču u točku čije su
koordinate zadane ulaznom listom je SETXY.
11.Naredba koja nam vraća trenutni kut kornjače je
HEADING.
12.Naredba kojom kornjaču okrećemo u smjeru točke s
koordinatama (-50,100) je TOWARDS [-50 100]
13.Naredba koja vraća udaljenost između trenutnog
položaja kornjače i točke s koordinatama (200,100)
je DISTANCE [200 100[.
14.Procedura koja unutar sebe ima poziv te iste procedure
zove se Rekurzija.
15.REPEAT N[FD A RT 360/N].
16.Naredba kojom ispunimo mnogokut bojom, ako se
kornjača nalazi unutar mnogokuta i ima spušteno pero
je FILL.
17.Naredba kojom zadajemo novi grafički prozor je
NEW "GRAPHICS.
18.PPROP "GRAPHICS "SIZE [200 200].
19.PPROP "GRAPHICS "POZITION [20 80].
20.PPROP "LISTENER "SIZE [100 300].
21.PPROP "LISTENER "POSITION [120 80].
Predmetni učitelj: Vid Majić
Prijevoz bianco 2023.xlsx
Evidencija radnog vremena - OBRAZAC OS Plitvicka Jezera.xls
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ukupno: 192069
Ovaj mjesec: 449
Danas: 23